Momofelisa evet 2. Serklaj, yemin ederim ilkinde 28. Haftaya kadar sadece tuvalete kalkıyordum ve çok korkuyordum ama hiç te gerek olmadığını şimdi anlıyorum. Boşuna yastıklarla falan yormayın kendinizi, serklajlarınız iyice tutuyor ve açılmaz yani. Şimdi küçük çocuğum var ve her şeyi yapıyorum, alışverişe gidiyorum, yürüyüşe gidiyorum, evde 105689 kere çocuğun peşinde dolanmak için kalkıyorum🤷🏻♀️ çok zorlamadığımız sürece bir sorun olmaz yani tutuyor rahmi iyice, bunlardan daha önemlisi enfeksiyon falan ama o durumlarda bile baya gidiyor. Tabikii doktorunuz ısrarla sadece uzanın ve hiç kalkmayın diyorsa o durumda dikkat edin tabi.