Aabbccc nacizane tavsiyem çok uzanma her doktor farklıdır tabi ama dün benim doktorum ısrarla tek istediğimiz şey hareket etmen dedi kan akışı çok önemliymiş iğnelerini vuruyorsun mesela kalk gez ki dağılsın vücudunda dışarı çık yürü ben bugün 1-2 saat dışarıdaydım yürüdüm temiz hava aldım hem insanı iyi hissettiriyor. Benim dün öğlen 2 de oldu bugün 1. günüm dünü saymıyorsak eğer bende de pek bir belirti yok