Sesusa evett şimdi gördüm yazdığınıı ❤️ Transferi Furkan hoca yaptı tüm pozitifliğiyle sağolsun geldi ziyaret etti önce odada sonra gitti benide hemen aldılar peşine. İdrar için şöyle söyledi aslında evde gibi düşün kendini ne zaman yerinden kalkıp lavaboya gidiyosan o kadar sıkışman yeterli dedi. Bende zaten aynı senin dediğin gibi doğuştan sıkışık olduğum için transfer sonrasında da uzandıracaklarını hesap ederek aslında abartmadan içmeye çalışmıştım kendimi biliyorum çünkü duramam. Neyse sonra gittik hemşire karnıma ultrasonu koydu Furkan hoca mesaneyi çokta doldurmamışsın dedi ben orda korkuyla şok arası kalakaldım 😑 sorun mu bu dedim hayır ama dolu olsaydı daha da iyi olabilirdi dedi. Sonra beni hazırladı hazırız dedi çağırdı embriyolog geldi ekrana bakıyodum zaten bembeyaz bişey fırt diye belirdi ekranda, fotoğrafınıda verdiler 🐥 sonra Furkan hoca tam istediğim gibi oldu dedi o çıktı eşimin yanına odaya geçmiş o arada, ben hazırlanırken hemşireyede sordum bu bi sorun yaratır mı idrara dahada mı sıkışık olmam lazımdı dedim çok tatlıydı sağolsun anlattı detaylıca hayır aslında biz eğik olan rahmi mesaneyi doldurarak düzleştiririz ki ultrasonda rahat görebilelim diye o yüzden önce baktıkki görebiliyoruz rahatça o yüzden devam ettik eğer hoca göremeseydi zaten biraz daha bekleyelim sen iyice sıkış derdi sana dedi. Hocada odada aynısını söyledi. Rutine devam et farzetki hiçbir şey olmadı kesinlikle çok yatma en çok istediğimiz şey yumurtalıklara kan gitmesi sadece ağır kaldırıp indirme sigara ve alkol dışında da bilimsel olarak herhangi bir yiyeceğin tutunup tutunmaması içinde bir ispatı yok dedi. Uff çok uzun anlattım 🙉😅 yaniii sonuç olarak şimdilik bana sadece dua etmek kalıyor 🤲🏼❤️🌺