prenses_annesii2603 Rozalii-67 teşekkürler sizede hayır babamın usulü yapıyorum 1 saat sekerle bekletiyor yetiyor
Rozalii-67 prenses_annesii2603 kimisi akşamdan yapılsa daha güzel diyodu da deneyeceğim birgün bende sizin yaptığınız gibi
Nrgl21 Rozalii-67 bende iki çesit yaparım genelde kimi hep başlangıç. Olarak çorba yapıyor bizim evde oruçta hergün çorba yaparız onın dışında her gün yapmıyor um
Rozalii-67 Nrgl21 vala başlangıç olarak deil ne yapsam hepsini birden koyuyorum ben genelde misafir de gelse öyle yapıyorum dakka başı yemek için gidip gelmek saçma geliyor bana ya doğrudur Ramazan’ın en güzel yemeği zaten çorba 😍
Nrgl21 asell13 benim de canım sarma çekiyor çok geçen annem gönderdi evin içinde oturuyorum havada bitti hep ben yaparım bugün dedim yapalım görümceme yok dedi yapmaya gelince yok yemeye gelince sabredemiyorlar
asell13 Nrgl21 öyleler canım eminim hamile kadının canının istediği yapmak kadar güzel bişe varmı ayrı olsan kendine göre az yaparsın ama birlik olunca olmuyor allah yardımcın olsun canım
Polatalemdar Dikkat-BebekVar kesinlikle ya salata da olmuş kilosu 70 TL 🤣🤣🤣 almadım ayranla idare ettik ayy nerede oturuyorsunuz yakınsak vereyim 😍😍
prenses_annesii2603 Rozalii-67 valla böylede cok lezzetli oluyor hiç bigün tutmadım 1 saat bekletip hemen pişiriyorum lezzetinden doyulmuyor
Gamze_yildirim Rozalii-67 pilav üstü tavuk birde tavuk suyundan çorba yaptım oğlum yer diye yeter yanına ayran alırız birde oh mis ,☺️
Rozalii-67 Polatalemdar ay yağda kızartma işlemi çok yapıyordum ama her yerin yağ içinde kalması beni deli ediyordu ya artık zaten ben ve eşim tekiz 2 patlıcan yağlayıp fırına atıyorum sonra çıkarıp iç malzemelerini koyup tekrar fırına atıyorum ❣️
Dikkat-BebekVar Polatalemdar 🥲 düşünmen yeter canım benim ❤️❤️❤️ afiyet şifa olsun benim yerime de ye 🌸
Polatalemdar Dikkat-BebekVar ayy yerim vallahi üzüldüm ya ♥️♥️ yarın zor olmazsa sizde yapın bari nefsiniz geçsin 🌹🌹🌹🥰🥰
Rsahbaz Rozalii-67 harika lezzetli. Bende Ankara da yaşayan bir Vanlı olarak herşeyimizi yaparım eşim kırşehirli ama yemeklerimizi çok seviyor. Keledoş bile yaparım.