Esra_Omer_21 Rozalii-67 kolay gelsin şimdiden bizim ew halkı ortada yok gelseler eşime yaptırıcam ☺️ama salatası benden
MorKelebek54 3438FG desene oglum da oyle olcak 😂😂 ay olsun yesin yarasinda insallah 😂 umarim cok yemek secen biri olmaz
Rozalii-67 Esra_Omer_21 ay keşke bizede atardinz bizde kurtulurdk bir hafta ne yapicam diye düşünmekten😂
Nrgl21 asell13 benim de canım sarma çekiyor çok geçen annem gönderdi evin içinde oturuyorum havada bitti hep ben yaparım bugün dedim yapalım görümceme yok dedi yapmaya gelince yok yemeye gelince sabredemiyorlar
Polatalemdar Rozalii-67 ya çok güzel ama çok zahmetli en kötüsü patlıcanlar bomba gibi batliyor ya sinir oluyorum 🤣🤣🤣🤣ilk önce sizde kızartma işlemi yalıyor musunuz. Ben öyle yaptığım için baya bı patlıyor ama efsane oluyor
Rozalii-67 Polatalemdar ay yağda kızartma işlemi çok yapıyordum ama her yerin yağ içinde kalması beni deli ediyordu ya artık zaten ben ve eşim tekiz 2 patlıcan yağlayıp fırına atıyorum sonra çıkarıp iç malzemelerini koyup tekrar fırına atıyorum ❣️