Kbrbydk Rozalii-67 ezogelin corbasi etli nohut Pilav Turşu Ayran Dünkü menumdu bugünde yiyeceğiz bakalım👍
Rozalii-67 prenses_annesii2603 ellerinize sağlık afiyet olsun 💕 sizde kabak tatlısı yaparken aksamdan şekere yatırıyormusunuz
prenses_annesii2603 Rozalii-67 teşekkürler sizede hayır babamın usulü yapıyorum 1 saat sekerle bekletiyor yetiyor
hayalim35 Rozalii-67 mangal meyhane pilavı turşu belki havuç tarator da yaparım yeterli kocamıda pazara yolladim 😆
Rozalii-67 2bebelianneee ay ben Bir türlü giremedim ki sürekli kendime şart koyuyorum bu seferde saat 5 olsun kalkicam dedim 😂 afiyet olsun ellerinize sağlık 🌺
Dikkat-BebekVar Su böreği açtık ablamla yeter diye düşünüyorum 😂 3 gün yemek yapamayacak kadar yordu beni
Rozalii-67 Dikkat-BebekVar ayy hamur işi çok emek istiyor ya geçen gözleme yaptın 20 tane falan yaptım bize yetecek kadar vallahi 2 den 6 ya kadar ancak bitirdim hamileyim yavaş yavaş yapıyorum o yüzden günüm öyle bitmisti