rodin123 denizoktay alerjik rinitin geçme ihtimali yok alışmaya çalışacaksın alerjinin neyden kaynaklı olduğunu hamilelikten sonra öğrenmeni tavsiye ediyorum benim testte çıkmadı sinüzite bağlı olduğunu öğrendim antibiyotik veren çok doktor oldu boşu boşuna aldığımı doktorun biri söyledi
denizoktay rodin123 sonuçta köpeğim kesin değil yani, bir ihtimal için çocuğumu başkasına vermiycem.bazı hamilelerde ilk aydan sonra geçiyormuş ya, ben uç ayı yeni bitiriyorum bir umut belki geçer diye😝 ama haklısın doğumdan sonra alerji testi yapmalıyım
rodin123 denizoktay hamilelikle oluştuysa geçer ama önceden varsa geçmez ben alerji ilaçlarını kullanamıyorum emzirme dönemindede kullanamıcam uzun bi süre alışmaya çalışıyorum
denizoktay rodin123 yoktu daha önceden inşallah geçer o zaman, size de çok geçmiş olsun allah şifa versin😘
Balkiz Ayser evet olmuştum bende. Agumentin parol ve burun spreyiye geçti. Antibiyotiksiz geçirmek çok zor
Eminel Ebrulikiz Allah kurtarsın hepimizi cnm, İlk 3 ay ve son üç antibiotik zararlymış zaten, kaynar suya limon sıkıp iççekmişsin bir de günde iki defa ıhlamur zencefil limon bal karışımı iyi geliomuş, tabi 3 aydan sonra
Hanife_ Ben de artık dayanamadım bugün gittim yüzüm şişti sulcid parol ve burazın sprey yazdı dr 24 haftalık hamileyim bir de bi karışım yazdı günde 3 kere burnuna çekip at dedi yarım litre su Yarım çorba kaşığı tuz 2 tatlı kaşığı karbonat