denizoktay rodin123 bana da alerjik riniti dedi ama hamile olduğum için alerji testi yapamıyorlarmış doktor direk evcil hayvanın var mı dedi olamamsı gerekiyormuş ve benim köpeğim var.aileme söyledim hemen gönder diyecekler çok sıkıntılıyım
rodin123 denizoktay benim çok önceden beri vardı evet hayvan da besledim ama bakıp nefes alamadığımı görünce kendim mecbur kaldım başkasına verdim daha kötü olmadan sahiplendir sana alışıp yanında yatınca nefesin kesilir ben çok yaşadım Ayrıca ilaç verilemeyeceğini de bil bununla yaşayacaksın düzelmiyor çünkü hiç bir şeyle
Msa Ben de sanırım 18 haftalıkken oldum, daha önce de oluyordu. Doktorum tıkanıklığımı görünce ısrarla antibiyotik verdi, Augmentin 1000mg. Daha kötü olmadan kullan yoksa kulak iltihabı yapar baş edemeyiz dedi. Ayrıca illladin sprey, okyanus suyu ve sinüsleri boşaltmak için sinüs rinse kit verdi. Çok şükür geçti ama hava iyi olsa bile beresiz çıkamıyorum korkudan. Bir de aktardan okaliptüs yağı aldım suya koyup buharını çektim iyi geldi.
Eminel Ben de yarın gideceğim doktora, 17 haftalığım sanırım iilaç vs alabilirim, yoksa kulak iltihabı vs ateş kaçınılmaz oluyor 😔
denizoktay rodin123 evimiz giriş kat balkonda yaşıypr zaten eve girmiyor. Hamileyken çıktı ya hamilelik bitince geçmez mi ben dayanırım diye düşünüyorum ölür o ben onu bırakırsam ya
Ozge11 Ayser geçtiğimiz hafta ben yaşadım canım sinüzit ve farenjit bi arada.Bir de çalışıyorum evde geçirmeye çalıştım çok zorlandım hiçbir şey fayda etmedi sonra doktorumla görüşüp aile hekimime gittim basit düzey antibiyotik verdi.2 gün kullandım geçmeye başladı.iyi ki gitmişim dedim toksa evde geçecek gibi değildi.Burnumu ve boğazımı sirkeli suyla temizliyorum.Şimdi de öksürüğe döndü.onu da bal zencefil ıhlamur atlatmaya çalışıyorum.
rodin123 denizoktay alerjik rinitin geçme ihtimali yok alışmaya çalışacaksın alerjinin neyden kaynaklı olduğunu hamilelikten sonra öğrenmeni tavsiye ediyorum benim testte çıkmadı sinüzite bağlı olduğunu öğrendim antibiyotik veren çok doktor oldu boşu boşuna aldığımı doktorun biri söyledi
Mturannn Ayser canım eczanelerde satılıyor buğu die bi ilaç var sıcak suya damlatıyosun ve onun buharını yüzüne tutuyorsun bir iki yapmaya iyi geliyor bn çok kullandım ayrıca hamilelik dönemimde güvenilir b grubu ilaçlar var dr giderden verebilir durumuna göre olmadı buğu kullanırsın geçmiş olsun 😊
Ebrulikiz Eminel benimde hamileliğim başından beri var çok zor valla ama doktora gittim bir şey veremem dedi papatya buharı yap dedi dene istersen
Eminel Ebrulikiz bana da bol limon dediler, ama ileri derecedeymiş benim 4 ay bittişği için kurutmak lazım dedi doktor kbb aksef 500 verdi, kendi kadın dopum doktoruma sordum içebilirsin dedi
Ebrulikiz Eminel benim de ileri derece ama bir şey yapmıyorlar Doğumda az kaldı bakalım ne olacak limonu nasıl kullanmanızı tavsiye ettiler içerek mi
Eminel Ebrulikiz Allah kurtarsın hepimizi cnm, İlk 3 ay ve son üç antibiotik zararlymış zaten, kaynar suya limon sıkıp iççekmişsin bir de günde iki defa ıhlamur zencefil limon bal karışımı iyi geliomuş, tabi 3 aydan sonra
Hanife_ Ben de hep sinüzit vardı ama en çok etkiyi hamileyken hissediyorum baş ağrısı genzim yanıyo gözlerime vuruyo gözümden yaş geliyo gözlerim ağrıyo hiçbişe kullanmıyorum geceleri uyumak çok zor