Busraaslan0 Kızlar elektrikli ana kucağı kullanan var mı? Sallanıyo ya otomatik kendi kullanan varsa hangisini önerirsiniz? Sizce alınmalı mı ? Almak istiyorum ama kararsızım bi yardım edin lütfen
Nurmert Busraaslan0 4moms kullanıyoruz biz çok memnunuz çok güzel vakit geçiriyor ancak her bebek sevmiyormuş bende satın almadım arkadaşımdan gelmişti ama bu olmasaydı ben kiralayacaktım satın almayacaktım çünkü çok az kullanılan bir şey o kadar paraları vermek bana çok mantıklı gelmedi açıkçası birde kullanmama durumu var aldıktan sonra
Busraaslan0 Waffleveliyaninannesi Fiyatları genelde 3 binden başlıyor markaya göre artıyor KK marka var Elele var kanz var birsürü var ve insan hangisini alacağını şaşırıyor
Waffleveliyaninannesi Busraaslan0 tasarım kalite ve özellikleriydi benim önceliğim o yüzden bunu seçtim hiç pişman değilim valla 😄
oguzkagan_ Busraaslan0 Ben Joie tercih ettim. Geç aldığıma pişmanım. Baştan alsaydım daha rahat olurdum.
Filiz-kkn04 Busraaslan0 e bebegin kendi sitesinde var indirim magazalarda varmı canım bilmiyorum yakınsa bak tabi
oguzkagan_ Busraaslan0 Benim beşik, mama sandalyesi, bebek arabası hepsi Joie. 😁 Gözümü kırpmadan önerebilirim o yüzden.
Busraaslan0 Filiz-kkn04 Evimin hemen köşesinde ya internete mobil uygulamaya giriş yapamıyorum hata veriyor sürekli
Prensesannesibir Bebekten bebeğe değişiyor benim kızım hiç sevmedi yatırdığım zaman ağlıyordu o yüzden sattım
Hulo2105 Merhaba kızlar acaba elektrikliler mi daha iyi yoksa bu normaller varya babyjörn gibi olanlar hangisi daha iyi sizce ? Elektrikli daha kullanışlıdır kendi salladığı için ama diğerine de çocuk kendimi salladığı için daha iyi diyorlar