Dilek_95 Merhaba arkadaşlar… hamileliğimin 10. Haftasında çok hafif adet sancısıyla beraber sildikçe gelen kahverengi lekelenme yaşadım hemen doktoruma gittim kese etrafında vajinada aktif kanama olmadığını söyledi bebeğim de çok iyiydi rahatlamıştım. 1 hafta geçti ve bugün daha çok kahverengi kanamam oldu tüp bebek ve ilk gebeliğim böyle birşey yaşayan var mı? Sonraki randevum çarşamba günü inşallah artmaz takipteyim.
Mucizemibekliyorum41 Dilek_95 canım sakin korkma tüp bebek yaptıranların geneli böyle lekelenme oluyor bisi yoktur insaAllah
Zmrnr Dilek_95 bende de oldu 10.haftada başlamıştı 15 gün falan sürdü arada kanda geldi tabi idrar yolunda enfeksiyon var diyeymiş ilaç kullandım çok şükür 2 gündür gelmiyor
Dilek_95 bdenerigokce ilk lekelenmem de hemen gittim doktorum bu şekilde olursa gelmene gerek yok kırmıza dönerse acil gel bazen vajina büyürken damarlar çatlıyor ve kan akımı oluyor dedi. Ama tekrar aynısı olunca insanın içi rahat etmiyor :(
Dilek_95 Mucizemibekliyorum41 Bunu duymuştum hormon dalgalanmaları oluyor diyorlar iğneyi yeni kestim ondan sonra başladı doktor da ısrarla iğneye dönmiceksin diyor şuan fitille estrifam kullanıyorum. Ay sağolun insan birşeyler duymak istiyor ❤️
bebikylmz Bende 11.4 hamileyim az bişey kırmızı lekem olmuştu doktorum tehlike var dedi 5 gündür fitil kullanıyorum şimdi wc ye kalkayım dedim baya bi kanama oldu sabah acile gideceğim benim durumda olan varmı sizce düşüyor mu bebeğim ☹️😭😭
Dilek_95 bebikylmz Günü gününe aynıyız canım sakin ol her kanama düşük değilmiş bazen bebekle kanamanın bir alakası olmuyormuş. Benim lekelenme kesildi sürekli yatıyorum randevum çarşamba günü. Siz gittiniz mi doktora?
Dilek_95 Zmrnr Aslında idrar örneği veriyorum ama hiç bir şey söylenmedi sağol canım bunu bir sorayım ben de idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyordum aslında
Gamzeglllll Zmrnr merhaba bende de var uromisin ilacını içtikten sonra oldu,doktor enfeksiyonun var dedi.siz hangi ilaçları kullandınız acaba, kahverengi akıntım her idrar sonrasi geliyor genelde silince sizde de oylemiydi çok korkuyorum yardımcı olur musunuz
bebikylmz Dilek_95 evet gittik bugün dilekcim aynı senin dediğin gibi bebekle veya düşükle ilgili değilmiş enfeksiyon gördü biraz tehlikeli dedi ilaç ve vitamin yazdı ben sürekli aynı doktora bağlı kalınmamasını tavsiye ediyorum çünkü geçen hafta gittiğim doktor bana vücudumun bebeği atmak istediğini söylemişti. Bazen onlarda yanılabiliyorlar. Çok şükür şimdi içim rahat ve en azından stres yapmıycam🙏🏻. Kontrollere devam yarın ikili testim var bakalım Allah yardımcımız olsun hepimizin. 🤲🏻
alyamm_33 Dilek_95 bende 11+4 lekelenmem oldu anında acil giytim rahim duvarında kanama var 4 haftadr ilk hafta leke oldu 5 günde bir acile gidip bebek bakıyorum risk alamaam almayinda lütfen gidin kafanız rahat eder
Dilek_95 alyamm_33 Lekelenme olduğu gün ben de hemen gittim doktorum hiç bir şey yok bu şekilde olursa gelmene gerek yok ama kırmızıya dönerse geliyorsun dedi. O günden sonra tekrar oldu ama şuan durdu bir yarınım kaldı çarşamba randevum var. Ben yurt dışında olduğum için burda farklı ilerliyor galiba :/
Dygudamla81 Dilek_95 ilaç vermedimi bunun için bende başlarda yaşadım progestan kullandım ilk 3 ay sanada vermeleri lazım bence acile bi gitmelisin
Dilek_95 Dygudamla81 Tüp bebek olduğu için fitil ve estrifam kullanıyorum bu hafta sondu doktor biraz daha kullanmamı söyledi onun dışında ekstra bir önerisi olmadı
Dilek_95 bebikylmz Çok şükür çok sevindim birşey olmamasına. Benim de ikili tarama testim çarşamba günü inşallah güzel sonuçlar alalım 🤲