Kızlar merhaba reglim 3 gün geçti ve bu aydan çok umutluydum ama sabah ilk idrarla yaptığım test negatif çıktı. Böyle olup hamile olduğunu sonradan öğrenen var mı acaba? Kan ver diyenler olacaktır tekrar negatif görmekten korkuyorum eğer regl olmazsam bir kaç gün sonra kan vericem. Hamile olsam silik çizgide olsa testte çıkardı diye düşünüyorum ama regl gecikmesi hiç yaşamazdım şimdiye kadar oda kafamı karıştırdı