asya- valla ben hangisi indirimdeyse onu aldım. Sadece yeni doğduğunda baby turco kullanıcam 2 paket ondan aldım . Geçen e bebekte öyle bi indirime denk geldim ki millet yağmalıyordu resmen mağazayı. Bende toplayabildiğim kadar bebek bezi ve ıslak mendil topladım 🤣 2 numara 3 numara stok yaptım hep. Sleppy aldım valla marka takıntım yok hangisi olsaydı okeydim ben. İnşallah bi sıkıntı yaşamam💁🏻♀️ göğüs pompası 40 liraya geldi bana öyle bi indirimdi yani 😅