asya- Merhaba doğumuma çok az kaldı ama ben bebek bezi ve ıslak mendil konusunda çok kararsı kaldım sizler neler aldınız hangisini aldınız ne marka önerirsiniz doğal içerikli prizma ve sleepy almayı düşündüm başta ama sizde fikir verirseniz çok sevinirim
1palyaco asya- bebek bezi olarak molfix pure&soft aldım ıslak mendil ise goo.n aldım içeriği hoşuma gitti .
Meyranas asya- ilk ten yenidoğan olsun 6 aylığa kadar bim Jenny welly kullandım sonra goon kilot beze geçtim halada goon kullanıyom ıslak mendil pure baby kahverengi olanını kullanıyrm memnunum
Serendipity16 asya- sleepy bio natural aldım bezi ıslak mendil sarı paketli olandan aldım ama ilk zamanlar pamuk kullanmayı düşünüyorum ebebekten aldım
Melikecskn2303 1palyaco molfixin püre & soft çişi çok tutmuyor moldixin normal bezinden alın çok güzel uzun süre emiciliği devam ediyor ama pure&soft ince ped gibi aynı diğer marka bezlerden farkı yok
karaguzelirem_ Islak mendilde de bezde de sleepy bio natural tercih ettim, stok yapmadım 1 numara 64 lü aldım pişik sızdırma vs yapmaz ise bu markadan devam etmeyi düşünüyorum
asya- karaguzelirem_ bende 1 paket almayı düşünüyorum pişik durumuna karşı en mantıklısı o ıslak mendil de karar veremedim bende
Fadimr karaguzelirem_ sleepy natural 1 numara aldım ama gözüme çok küçük geldi bez sizinde öyle oldu mu. 2-5 kilo arası ama ne bileyim
pamuk34_ asya- sleepy natural ben instagramda mühendisin oğlu adlı sayfayı takip ediyorum sayfa sahibi mühendis ve tüm ürünün içeriğini tek tek inceliyor ona göre alın diyor ve kendi çocuklarınada ona göre alıyor bence o sayfayı takip edin çok güzel ve yardımcı olan bir sayfa benim ablamda ordan bakarak aldı herşeyi ☺️
1palyaco asya- şuan bir paket aldım iki ya da üç tane de almayı düşünüyorum eğer ki memnun kalırsam devam edeceğim . Yoksa değiştireceğim stok yapmayı düşünmüyorum .
Sinifcianne34 Sleepy bio naturel sızdırma yaptı. Bir paket almıştım bir daha almam. Prima pure and soft kullandıklarımın arasında en iyisi ama fiyattan dolayı molfixten devam ediyorum o da fena değil.
Sinifcianne34 asya- molfix pure and soft(sarı olan) mavisi de çok farklı değil sarıdan. Islaklık göstergesi sarıların bazılarında var bazılarında yok ama
asya- Rgmss son zamanlarda herkesten en çok duyduğum marka zaten sanırım denemek için alacağım ama başka marka da almayı düşünüyorum yanına