Nezooo sedseda bende 40 hafta oldum banada 41 de suni sancı vereceğiz dendi. İnsan bekledikçe stres oluyor bir an önce kucağımıza alsak sağlıkla inşallah
Aselelif-mucize34 sedseda 41haftaya girdik biz 🤭🤭☺️ nasip olursa yarın yatiş artık çünkü sancim yok 3.gebeligim😍
Aselelif-mucize34 sedseda ilk gebelikte 39.4dogurdum kendi sancimla ikincisinde sancım.olmadi suni sancı verdiler bundada aynı dekil bekledik sancı yok oda suni sancıyla gelicek☺️
sedseda Aselelif-mucize34 büyük ihtimalle ben de suni sancı alacağım doğumdan sonra beni bilgilendirir misiniz ben ilk gebelik çok tecrübesizim🙃
Aselelif-mucize34 sedseda valla canım suni sancı zor ama sonrası çok güzel yanı hiç korkma dayanıklıysan hemen geçer biter yarın yatişim var nasip olursa yazarım sana tekrar ☺️