Kader_sezer sedseda bnde warim ama bizim sezeryan tarihimiz belli 8 şubat yani 40+2 de dogucak allah nasip ederse
Aselelif-mucize34 sedseda 41haftaya girdik biz 🤭🤭☺️ nasip olursa yarın yatiş artık çünkü sancim yok 3.gebeligim😍
sedseda Smr28 Evet yaklaşık 2 haftadır ara ara Sancılarım oluyor Cuma günü poliklinik randevum vardı nst’de hiçbir şekilde sancı çıkmadı açıklık da yok hiç 41 haftaya kadar bekleyeceğiz sonra suni Sancı verecekler
Nezooo sedseda bende 40 hafta oldum banada 41 de suni sancı vereceğiz dendi. İnsan bekledikçe stres oluyor bir an önce kucağımıza alsak sağlıkla inşallah