makbule16 Engel değil canım neden engel olsun. Sadece doğum sırasında zorlanırsın ve doğumdan sonra daha da zorlanırsın. Çünkü ıkınırken olmayan hemoroid bile dışarı çıkıyormuş öyle duymuştum. Ben sezaryen oldum, normal olsaydım kesin mahvolurdu hemoroidim. Hamileyken benim de dışarı çıkıp uzamıştı afedersin. Düzenli ve bol bıl kantaron kullandım, yediğime içtiğime de dikkat ettim ancak öyle rahatlayabildim. Doğumdan 2 ay sonra mide enfeksiyonu geçirdim o zaman çok zorlanmıştım 1 hafta yakıcı ishalle geçmişti ve artık ne oturtabiliyordum ne yatabiliyordum. Dayanamamıştım anestol kullanmıştım, uyuşturucu bir kremmiş. Ve sürekli sıcak suya oturmuştum. Tabi şu an hamilesin sıcak suya oturma doğumu tetiklersin. Anestolü de bilmiyorum hamileler kullanabiliyor mu.