minikmucizeemaak Baby41 Acısı yok, o an aklına utanmak gelmiyor zaten canım emin ol 😅 Uyuştum mu, nasıl olacak nasıl bitecek vs vs düşünüp duruyorsun
Evhamlikurabiyeanne Büyük tuvaletiniz gece 12 den sonra bir sey yemediginiz icin olmuyor zaten.Idrar icin de spinal igneyi vurduktan sonra sonda takiyirlar lavman falan yok yani en azindan ben öyle biliyorum benim oyle olmustu