Baby41 ben 2 doğumumuda özelde yaptım ve ikisindede henüz bayılmadan odadayken takmak istediler özel sonuçta arkadaşlarında söylediği gibi ücreti mukabil gidiyor, doğum hizmeti alıyorsun isteklerini yapmak durumundalar. Ben ikisinde de bayıldıktan sonra takın dedim özellikle. 2.doğumumda amilyathane ekibinden bir hemşire sert yaptı bana neden sondanı taktırmadın ben seni mi bayıltıcaz bebeği mi alıcaz sondayla mı uğraşıcaz bebeğin sonda yüzünden extra anestezi almış olacak falan dedi yapacakları işlem saniyeler sürmüyor zaten boş laf yaptı atıştık biraz ameliyathanede. Malesef saçma sapan insanlarda denk gelebiliyor ama aldırış etme sen, diret. Ters yaparlarsa sende yap, sessiz kalma asla. Lavman bana iki doğumumda da yapılmadı zaten akşamdan sonra su dahi içmiyosun ameliyat günü için bağırsaklar boş oluyor. Nasipse 3.doğumumda da sondayı bayıldıktan sonra taktıracağım zaten yeterince zahmetli 9 aylık bi yolculuk extra doğum stresi yaşıyorum bide böyle şeylerle iyice gerilmeyi asla istemiyorum