Arkadaşlar merhaba benim bu 3. Çocuğum olacak 2 oğlum var. Bu da kazayla olan Bi hamilelik huc hesapta yoktu.hep dua ettim geliyorsun hayrınla gel bebeğim diye. İlk hissettiğim andan itibaren kiz gibi düşündüm. 11 haftalikkken kiz gibi dedi dr sonra 16 haftalikken erkek kesin dedi ama hep kiz gibi hissediyorum. Ultrasonda da gösterdi herseyini ama diğer ogullarimdaki gibi hiç bisey göremedim ben onlarinkinde apaçık belliydi. Sizce değişir mi