Beybitooo ece99sultis20 aaa hayırlı olsun inşallah sağlıklı bir bebek olsun gerisi hiç önemli değil hayatnızdaki en güzel sürprizi yapmış heralde 🥰🥰
Beybitooo Asyaeylul2816 internetten bi baksana göbek şekline göre yorumluyorlar bende erkek hissettim
Melis887 ece99sultis20 12. Haftada kız dedi 14 te erkek dedi ama belliydi zaten erkekler daha iri gözüküyor o ultrasonlar sizinse bana erkek gibi geldi
ece99sultis20 Melis887 Ben 15 haftaya kadar hiç sormadım 15+3 ’te doktor aniden kendisi söyledi %80 erkek diye
ece99sultis20 Melis887 Kızıma hamileykende başka bi doktor bahsetmişti o 3 çizgiden ama ben anlamamıştım şimdi de bakıyorum anlamadım 😄