LamiyaCetinkaya dilaraRecep Takip ediyorum hâlâ 5-6-7 dakikada bir kasılma ve sancı oluyor ama şiddeti çok az
H1tce2 LamiyaCetinkaya dinlenince geçmiyorsa bi git hastaneye istersen belki acıya dayanıklı bi vücudun vardır
H1tce2 LamiyaCetinkaya Rabbim sağlıkla hayırla sorunsuz sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲♥️ darısı de bana olur inşallah
LamiyaCetinkaya H1tce2 birazdan gidicez kontrol için, inşallah geri dönmek zorunda kalmam, bekleyen herkes biran önce kavuşsun 🙏
H1tce2 Meryeminannesi20 ben 38+1 oldum kız dur ben sıramı geçirim 😂 Rabbim sağlıkla hayırla doğumu nasip etsin inşallah canım
LamiyaCetinkaya Ozg092 sancı göbeğimin altında ve belimde dolanıyor çok çok hafif şuan, ilk bebeğimde baya şiddetli sancıyla gidip 1-2 cm açılma olduğunu öğrendiğim için acele etmiyorum
H1tce2 LamiyaCetinkaya çok siklasip evde doğurmada yoksa bizlik sorun yok sabaha kadar beklesende önemli değil bize güzel haberler verdikten sonra 🤭
LamiyaCetinkaya H1tce2 demin onun makarasını yaptık zaten, ilk bebeğimde başlarda zırt pırt hastanedeydim şimdi yine öyle olmasın diye evde bekleye bekleye evde doğum yapıcam 😂
LamiyaCetinkaya Kayınvalidemi aradık gelsin diye, bir oğlum var babası onunla evde kalacak çünkü. O da 1-2 saat takip et bakalım gerçek sancı mı diyor, alıştılar benim şovlarıma 😂😂