Merhabalar 39+2 haftalık hamileyim dün kontrolde 2 cm açıklığımin olduğunu öğrendim ama ne sancım var ne bişeyim 😀 üçüncü gebeligim ve iki oğlum var ilk oğlum 40+0 ikinci oğlum 38+5 te doğmuştu bundan önce. Hani kızlar erken gelirdi benimkinin gelmeye niyeti yok çünkü 😀