Pamuk__ daha uzun süre varsa yapacağınız bez stoğunun parasını bi kumbaraya atabilirsin canım aynı hesap olur çünkü her çocuk her bezi kabul etmiyor benim doğum bu aralar artık eli kulağında ama 2 paket 1 numara60 adetli 2 paket 2 numara 60 adetli aldım sadece beni ilk ayın ortalarına doğru idare etsin yeterli çünkü diğer çocuklarda bu şekilde kullandım ondan sonra 3 numaraya geçtim bı sure öyle kullandım o yüzden çokta stok yapmaya gerek yok diye düşünüyorum ıslak mendil olabilir stok olarak ama bezin parasını atın bi kenara bez alınmış gibi düşünün