Berfin2626 Buseamaikizlerburcu gittim canım acilde ki de dedi zaten 😂 kan ve idrar verdim ultrasonda girdim oğlum iyiydi amq ben hala agrıdqn ölüyommm 😞
Berfin2626 Ufkumm canım yok ya hiç bişeyim yoktu alsam birden bire agrılarım başladı 😞 inşallah bebişlerimizi sağlıkla alırız kucağımıza inşallah sendede biley çıkmaz
Berfin2626 Zeyneb99 aynen bebeğim uzanıyorum 😊 ama bu saatlerde anca bir tane kızım var hiperaktif 😅 su baya içiyorum