Nnazli1996 Berfin2626 gaz sancisidir kesin benimde oyle cunku dolaş biraz ewde soda iç iyi geliyo soda zararı yok en azından 1 kac yudum iç gez gaz sancısıdir kokrma cnm
Seymaemre Berfin2626 aynısını yaşadım korkudan öle öle gitmiştim acile ... git kanver hemen muhtemelen üşüttün ama neolr neolmaz
Ufkumm Berfin2626 cnm 15.haftada kalp atışı hissedilir mi orda damar atıyor daha hissetmen için çok erken
Berfin2626 Esra7261 elimi kaşığıma doğru bastırdımda geliyor dr evet doğru kalbi burda atıyor dedi şimdi geldim hastaneden 😅