Mutlumomm aslında saglik ocagindaki ebe seni duzenli olarak aramali cagirmali mesela benimde 3. Gebelik surekli arar cagirir iizlem.icin tahlil icin asi icin ve tabi 18 haftadan itibaren bebegin kalbini dinlemek için siz gitmiyorum diyorsunuz ama genelde ebe takip eder sizi surekli aramali geliyor musun die benim oyle oluyor