Arkadaşlar 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde düzenli olarak sağlık ocağına gidiyordum ama 2. Gebeliğimde hiç gitmedim takip falan yapılmadı sizde benim gibi 2. Gebeliğinizde gitmemezlik yaptınız mı sorun olur mu yani çok önemli değil aslında kilona bakıyorlar şekerine tansiyonuna bakıyorlar bilemedim şimdi 🙄