500bin için 24 aylık gruba girdik. Katılım payı ödeyip peşinat hiç vermedik. Başvurduğunuz ay kuraya katılıyorsunuz ama sonraki 5 ay kura yok. 6. Aydan sonra her ayın son haftası çekiliş oluyor. Bizim ilk başvuruda kurada çıkmıştı ama ikincisinde kurada çıkmadı. Şubatta giriş yapmıştık sonraki şubatta da teslim aldık. 1 yıldı son teslim süresi. Teslim ayı geldiğinde alacağınız arabayı bulup ruhsat vb gibi bilgiler istiyorlar. O bilgileri verdikten sonra paranın yatacağı tarihi söylüyorlar ve o tarihte aracı kimden alıyorsanız onun hesabına parayı gönderiyorlar. Benim ödeme planım ilk yıl 21000 teslim sonrası 27000 şeklindeydi. Zaten birkaç ödeme planı oluyor siz kendinize uyanı seçiyorsunuz