esraEb Eski çalışanıyım 😂 Şöyle özetleyeyim, geçen sene benim arabamın değeri 450 bin iken, bu sene 900 bin tl. 12 ayda olan değişiklik bu. Diyelim ki 700 bin tl’lik bir araç için girdiniz. Eğer size ilk 3 ayda çıkarsa iyi kötü istediğiniz aracı alabilirsiniz. Ama Türkiye piyasası, enflasyon göz önüne alınca 10-15. aylar arasında çıkarsa ne yapacaksınız? Belki o gün gelince Şahin’e yeter çok çok eski model bir araca yeter o para.. Ve çok üzülerek söylüyorum ki sistemde botlar var. Bunu sır gibi saklarlar asla söylemezler. Yani gerçek olmayan katılımcılar mevcut. Bana göre sistem bu noktada güveni zaten kaybediyor. 15. ayda kesin teslim olana kadar parayı kullanıyorlar olay bu. Yine de umarım ilk aylarda size denk gelir para değer kaybına uğramaz 🙏🏼