Merhaba bayanlar bugün 40+1 olduk normalde dün doldu haftamız 4 gün önce kontrolden geldim açılma yok bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş nişan su vs hiçbir şey gelmedi hafif sancılarım var normal istiyorum benim gibi olup normal doğum yapan var mı?