thekaderrrr Deletedmom_87 tabiki yüzde 100 tutan bir tahmin değil sadece teoriye göre söylüyorum canım 🥰 kese içinde sol tarafa tutunmuş bebeğin bu da ramzi teorisine göre kıza işaret ediyor canım 😘
Deletedmom_87 thekaderrrr teşekkür ederim canım hayırlısı inşallah bir kızım var erkek olmasını istiyordum ama nasip kismet Sağlıklı olsun da🤗❤️
thekaderrrr AYSuNm ortada ama sağ tarafa daha yakın görünüyor çok net değil görüntü o yüzden teoriye göre erkek canım
Deletedmom_87 thekaderrrr peki canım aklıma birşey takıldı alakası var mı bilmiyorum ilk kızım sağ taraftaydi Hatta bütün hareketleri de sağ tarafta hissediyordum. Bu sol taraftaysa cinsiyet farklı olamaz mı. İnsanlık işte her iki meyveden de istiyor😃
Neslihankrhmt CanselBoydas tuttu çevremde genelde bu kez benimki erkek çıkıyor ama ben kız hissediyorum bakalım henüz 6 haftalık 🥰😍