Bsraglbz Rus takviminde kız gösteriyor kan yenileme de öyle cin takvimi erkek kafam karıştı doğruluğu var mıdır acaba ya
thekaderrrr Bsraglbz Bsraglbz hiç bilmiyorum ben de de hepsi kız çıkıyor ama ramzi teorisine göre erkek 9 haftalığız biz belli olunca göreceğiz 🥰🥹
Bsraglbz thekaderrrr Amin inşallah gönlüm hep kız diyordu ama hayırlısı neyse o olsun tabi atarım biz bu perşembe muayeneye kese görmeye gidicez teyzeleri
thekaderrrr Bsraglbz oy siz daha çok küçüksünüz o zaman 🤭 biz 6.haftada gördük bebeği 5te keseyi gördük ❤️ Gönlünüzdeki gibi olsun inşallah cinsiyeti de 🌸
Bsraglbz thekaderrrr vqlla ben aylardır bakıyorum bu cin takvimine yani bilmiyorum kimi dio kan yenilemesine göre ki o hiç çıkmıyor bilmiyorum ilginç yanı sağlıklı olsun da Rabbım kız nasip etsin isterim ama buda gerçek 😀😀🥰
thekaderrrr Deletedmom_87 tabiki yüzde 100 tutan bir tahmin değil sadece teoriye göre söylüyorum canım 🥰 kese içinde sol tarafa tutunmuş bebeğin bu da ramzi teorisine göre kıza işaret ediyor canım 😘