Valla bizde yarın 40 oluyoruz ama geçen hafta kontrolde baş pelvis uyumsuzluğu olabilir demişti doktor çünkü baş aşağı duruyo fakat kanala inme yok açılma falan hiç bir şey yok yarın kontrol var eğer hala aynıysa sezaryena alıcam demişti yarın belli olucak bakalım. Bebiş 37.haftadan beri aynı şekilde duruyo