Haticecebrail21 Berraseris vallah bnde muayene için acile gitmiştim bir bayan da bebeğinin hareketsizliginden gelmisti doktor ciddi bir durumdur dedi hmn yarısını verdim gözetim altında kal dedi
Berraseris MelteM2cck hahhaha çok doğru gerçekten insan bakmadan da edemiyor iyi ki burası var ama yoksa şimdiye ben hastanedeydim
MelteM2cck Berraseris öyle valla. Sen bosver içini ferah tut. Sen iyiysen bebeğin iyi zaten. Yorma kendini çok. Misafir falan filan da bosver. Onlar seni çağırsın Sen git ye iç otur 🥰
Berraseris Boncukk123 ayıp olur diye susup kendimize yazık ediyoruz görgüsüz insanlar yüzünden tövbe ettim ama hele bi bebek görmeye gelelim desinler evin tüm düzeni değişti içine ettiler resmen 🤭🙊
Boncukk123 Berraseris kesınlıkle öyle kalp kırmayalım diyoruz biz paramparça oluyoruz o yüzden yüzüne yüzüne söylemek en iyisi darılan darılsın
Berraseris Gzdesri siz de tatlı yiyip sola yatın belki sizin bebeğiniz daha büyük olduğundan etki eder benim daha küçük inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️
Berraseris Aslında tatlı yiyin diyoruz da bazen yemesem de hareket ediyor yani doktoruma sorduğumda o tatlı tuzlu anlamaz demişti ama karnının tok olmasına dikkat et demişti açlığı hissedermiş çünkü
crnkrts Arkadaşlar bende 33+6 haftalık hanileyim. Bugün nerdeyse hiç hareket etmedi diyebilirim. Ya o kadar stresli bir durum ki. Çok korkuyorum
Berraseris crnkrts sanırım daha çok yorulduğumuzda o da içerde aynı kalıyor ben bunu takip ettim bugün 2-3 saat yattım baya o zaman bi kaç tekmeledi sizde öyle yapın