Kızlar 22 haftalık gebeyim dün misafirlerim vardı biraz fazla idrarımı tuttum sonra yaptıktan sonra çok sancı çektim gün boyu ayaktaydım ve hala devam ediyor sancı bebek de hareket etmiyor belim sırtım aşırı ağrıyor yaşayan var mı hastaneye gitmeli miyim korkuyorum hareketini hissetmeyince genel olarak da çok hareket etmiyor günlük bi iki tekme hissediyorum o kadar