Rozalii-67 Selinmoon yaa evet hatırladım bende 😍 yenemedim yenebileceğimi düşünmüyorum yaa rüyalarıma giriyor artık 😂
Bebis-11 Selinmoon aslında 2.gebeliğim bir tane de kızım var ama bence kaçıncı gebelik olursa olsun insan endişelenip korkuyor☺️
777gonul_ ozgeerkan73 hiç endişelenmene gerek yok ben 17 haftada net hiss etdim iki gün sonra bir hafta bir kıpırtı bile olmadi sonradan hareketlenmeye basladi
esmerrmm ozgeerkan73 benim biraz zor geciyor mide bulantisi var ve sırtımın sol tarafi kanadın alt taraflari cok agriyor sendede varmi bu 🥲
Eko93 Rozalii-67 evet maalesef korkuyorum😅 çok heyecanlı çok güzel bir duygu ancak doğum olayı beni korkutuyor. İçimden bir canlı cikicak sonuçta 😅