Rozalii-67 Bebis-11 ay çok şükür 19 haftalık olduk hamile olduğumu asla anlamadım bulantı kusma ağrı sızı hiç olmadı sadece kullandığım demir ilacı bir iki gün hafif bulantı miğde yanması yaptı onun dışında bişey yok çok şükür 💕
Bebis-11 Rozalii-67 yaa maşallah maşallah 🧿 ben kaburgalarim batıyor hamile olduğumu öğrendigimden beri mide bulantısı kusma mide yanması beni mahfediyor şu zamana kadar 5.gaviskon bitirdim sizin kız mı erkek mi
Cicek35 ozgeerkan73 iyi gidiyor sukur.18.haftada hareketlerini hissetmeye baslamistim.tetanoz asisisi yaptirdinmi sen?bu haftada oneriyorlar ama henuz yaptirmadim.pzt yaptircam sanirim.
amayinedeiyiilerledim ozgeerkan73 evet kızımız olacak inşallah ☺️ hareketlerini hissediyorum 🧿 alışverişe başladık yavaş yavaş. Siz ne durumdasınız cinsiyetiniz ne🤩
ozgeerkan73 amayinedeiyiilerledim bizde hareketlenme yok bizim cinsiyet erkek , yav ben meraktan çatlarım böyle ya yakında hastane de yokki gidiyim baktiriyim , köyde yaşamanın zorlukları
1H1Smomyloading ozgeerkan73 çok şükür her şey yolunda 🥰kızımız olacak 🌸 siz de nasıl durumlar cinsiyet ?
1H1Smomyloading ozgeerkan73 bende çok hissetmiyorum ilk hamileliğim olduğu için sanırım sadece çok nadir arada pıt pıt gibi bir şey oluyor şimdiye kadar 3-4 kez falan hissettim onu da herhalde o kadar
ozgeerkan73 1kediannesi hımm seninde dengeni bozmak istemiyorum hiçbir şekilde ama niye hissetmiyoruz erken mi ki
Zeliss02 Bende 20+2 kız olacak ama bende çok fazla hissetmiyorum 2 3 günde bir bazen hissediyorum ikinci gebeliğim bi de inşallah normaldir
Nil00 ozgeerkan73 14. Haftada erkek 18. 20. Haftalarda kız dendi bizde artık kız olduğunu kabullendik ☺️
ozgeerkan73 Nil00 hayırlı olsun canjm 17 . Haftada erkek dendi bizede bi kaç eşya aldim değişir mi cinsiyet bilmiyorum valla 😊