Rozalii-67 ozgeerkan73 bende ara ara göbeğimin altında damar atar ya böyle öyle bir hissiyatım vardı 17. Haftamda doktora sordum kalp atışını bazen hissedebilirsiniz dedi ama kısa sürer genelde dedi gerçektende öyle oluyordu hissediyordum ama kısa sürerdi
Dudu123 ozgeerkan73 2 oglandan sonra kızı yakaladım desem 😀 sezeryan olacak Buda hareketlerini de baya hissediyorum 3.oldugu için herhalde
ozgeerkan73 Dudu123 yaa Allah bağışlasın ,bizimde oğlan olucak ilk daha o yüzden hareketlerini pek hissetmiyorum.
777gonul_ ozgeerkan73 ikinci hamileliğim 17 haftadan hiss ediyordum bir kaç gün dür daha net hiss ediyordum durmuyor kıpır kıpır maşallah
oylesinebiri0 ozgeerkan73 Dün böyle hafif hissettim damar atması gibi bebekse tabi bağırsak değilse 15.haftalarda hissediyordum ama sonra durdu herhalde karıştırmışım bilmiyorum kafam karışık🤣 sen peki hissediyor musun ?
ozgeerkan73 777gonul_ brn bu hissetme konusuna çok takıldım beni 1 kere dürttü bidaha da ses yok beyefendi den
Cankuss35 ozgeerkan73 erkekler geç hareketlenmeye başlıyor diye biliyorum 20 den sonra hissediliyor genelde
777gonul_ ozgeerkan73 hiç endişelenmene gerek yok ben 17 haftada net hiss etdim iki gün sonra bir hafta bir kıpırtı bile olmadi sonradan hareketlenmeye basladi
Cankuss35 ozgeerkan73 evet kız 🥰 15. Haftamda hissetmeye başladım her geçen gün belirginleşti hareketleri tekmelere başladık 😂ilk gebeliğim❤️
ozgeerkan73 oylesinebiri0 1 kere dürttü beni ondan sonra ses yok kontrol e gittim 17 haftalikken bir sorun yok dendi ama hissetmiyorum merak ediyorum , çoğu kişide hissediyor olarak gördüm kafam karışık