1H1Smomyloading ozgeerkan73 çok şükür her şey yolunda 🥰kızımız olacak 🌸 siz de nasıl durumlar cinsiyet ?
Dudu123 ozgeerkan73 2 oglandan sonra kızı yakaladım desem 😀 sezeryan olacak Buda hareketlerini de baya hissediyorum 3.oldugu için herhalde
Badgirl_ 20+4 günlüğüz 😁 herşey yolunca çok şükür sadece dün namaz kılarken secdeye yattığım esnada öksurdum ve bebek icerde cok sert bi sekilde batti bana cok korktum bian bisey oldu zannettim ama çok şükür kıpır kıpır masallah😊
ozgeerkan73 Badgirl_ siz hissediyor musunuz ben hissetmiyorum hala ya Secdeye gittiğinizde bebek icerde alanı daralıyor ya o yüzden batmıştır canım
Badgirl_ ozgeerkan73 benim ilk kaybimla birlikte 3. Gebeligim canm erken hissetmeye başladım ben hatta geçen baya sert değişik bisey hissettim doktora gittim doktor bebek donmuş ayak geliş olmuş onu hissetmissin dedi😁 1 2 haftaya sende çok net hissedersin canm büyüyorlar artk kendilerini belli ediyolar
Bebis-11 Rozalii-67 bende 19+2yim aynıyız 😍 bende 18.hafta net hissetmeye başladım yani sert sert vuruyordu şimdi de öyle çok şükür ama sanki bana çok aşağıda gibi geliyor böyle göbek deliğimin altında kasiklarimin üstünde hareket ediyor dizinde öyle mi
Rozalii-67 ozgeerkan73 bende ara ara göbeğimin altında damar atar ya böyle öyle bir hissiyatım vardı 17. Haftamda doktora sordum kalp atışını bazen hissedebilirsiniz dedi ama kısa sürer genelde dedi gerçektende öyle oluyordu hissediyordum ama kısa sürerdi