Melikecaglayann sen etrafı boşver. Bende ilk gebeliğimi sezeryan ile doğurdum. Çok rahattım. Tabiki ağrınız oluyor ama geçiyor hepsi :) valla bilmiyorum bende normal doğumdan çok korkuyorum. On tane doğursam onununda da sezeryan isterim heralde :) bebeğin sağlıkla gelsin de hangi doğum olduğunun ne önemi var :)