Niye agliyorsunuz vajinaş dogum olmuyorsa ölüm mü işin ucu, önemli olan bebeğin de senin de sağlıklı olmanız. Çok dertse bir doktora daha görünün. Benim de boyum 175 kilom 100 çatı muayenesi yaptırmadım bile. Sancımı bekliyorum. Normal doğum dener en kötü sezaryene alınırım diye düşünüyorum doktorum da öyle dedi. Hatta ebe de boyun uzun rahat doğum yaparsın dedi. Biraz esneme hareketleri çalışın etkisi mutlaka olacaktır sonra da bence akışına bırakın