Ya ben 8 subatta 32. Haftada yani 32den 34e kadar calisabilir raporu aldim 26subatta pazartesi yani 34+4te calisamaz rapor alicam o sekilde verirler mi yoksa 34.haftadan sonra diye mi sayarlar nasil olacak o eger 34hafta diye alirsam bu sefer bir gunum eksik olacak haziranda bir gun calismis olucam yada 34+1de calistigim gun bosa gitmis olacak onu nasil ogrenebilcem acaba ya tam 34+4 diye verirler mi calisamaz raporumu