-Eminee Kızlar merhaba, ben bugün çalışabilir raporu aldım. En erken kaç gün sonra çalışamaz raporu alabilirim. İdarem sorun çıkarıyor pazartesi gidince hemen çalışamaz raporu alabilir miyim acaba yoksa en az 1 hafta beklemek mi gerekiyor?
busduuk1914 -Eminee isterseniz direkt 32de çalışamaz alabilirdiniz. İstediğiniz her an hala alabilirsiniz diye biliyorum ben
elisas -Eminee bende dün aldım çalışabilir raporu doktoruma sordum dedi ki istediğin zaman çalışamaza çevirebilirsin Bende 3 hafta çalışmak istediğimi aöyledim idarecimize oda ben 3 hafta sonra tekrar programmı hazırlayacağım dedi bende evet dedim çünkü başında izne ayrılırsam sonunda başlamam gerektiğini söyledim o zamanda program değişecek Ders saatimi minimuma indirip dağınık bir program yaptı.
xhbgns -Eminee Haftanın hangi günü gittiyseniz eğer yine aynı günü istediğiniz bir haftada alabilirsiniz, haftaya da olabilir 3 hafta sonra da 37’yi beklemek zorunda değilsiniz ama örneğin perşembe günü gittiyseniz takip eden her haftanın perşembe günü gidin ki 1-2 günden 1 haftanız yanmasın 🌸
-Eminee busduuk1914 ben aslında 1-2 hafta çalışmak istiyorum fakat idarecimle sorun yaşadık cuma çalışabilir alıp pazartesi çalışamaza çevirmek mümkün olur mu onu merak ediyorum
Alaska97 -Eminee idarecinizi neden ilgilendiriyor çok merak ediyorum bu sizinle alakalı bir durum isterseniz 1 gün sonra da çalışamaz alırsınız belki farklı komplikasyonlar gelişmiş olacak hamilelik bu kapalı kutu yani
-Eminee elisas benim idarem de 2 hafta sonra yeni öğretmen nerden bulalım dedi izne ayrılmak zorunda bırakıyor beni halbuki nasıl ben raporu göndermeden yeni öğretmen talep edip başlangıcını yapmışlar şaşkınım
-Eminee elisas sizin doğum ne zaman bende aynı durumdayım şimdi rapor kullandığım için son haftalarda rapor bitiyor nasıl ayarlama yapacam bilmiyorum
Hanis xhbgns bende perşembe aldım çalışamaz almam için perşembe gelmen gerek dedi bu şekilde bilgilendirildim
-Eminee xhbgns aynen doktorumun asistanı da öyle dedi artık olmadı cumaya kadar bir şekilde idare edilecek cuma günü tekrar gidip çalışamaz alayım
xhbgns Hanis evet evet doğru bilgi verilmiş perşembe aldığınız için istediğiniz haftanın perşembe günü çalışamazsa çevirtebilirsiniz, sağlıkla kucağınıza almamız dileğiyle 🌸
-Eminee Aysusenn dün 32 hafta için çalışabilir aldım pazartesi hemen çalışamaz raporuna çevirmemi istiyor müdür
elisas -Eminee bugün tam 32+0 ım doğumda martın sonuna denk geliyor eğer 3 hafta daha çalışırsam dönemi kapatmış oluyorum Çalışmayı düşünüyorum 3 hafta daha Doktorum 3 haftalık rapor veririm dedi aslında ama ben bebekle raporla vesaire uğraşmak istemiyorum Hocam müdürünüzle tekrar konuşun bence bu sizin hakkınız kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama şimdi izne ayrılırsanız sonunda tekrar başlayacığınızı ve bebekle zor olacagını söylerseniz anlayışla karşılar belki
elisas -Eminee Bana da aynı şeyi söyledi tekrar ders programını mı değiştiricez dedi Bende ders saatimi azaltın ve dağınık yapın önemli değil dedim benden sonra diğer öğretmenlere dersleri rahat dağıtanilmek için dağınık bir programım var ve 14 saat dersim var ama 3 hafta gideceğim için sorun değil
-Eminee elisas bende aynı durumdayım martın sonu doğum görünüyor son 3-4 hafta kadar raporum bitmiş oluyor o yüzden çalışmak istedim ama müdürüm aşırı tepki verdi gece aklıma takıldı uyuyamadım bile neyse en azından bu cumaya kadar devam edeyim cuma çalışamaz raporu alayım son 2 hafta da normal rapor izin vs halletmeye çalışayım
-Eminee elisas elisas bende şimdi aradım cumaya kadar çalışmam gerekiyor cuma izne ayrılırım dedim. Son 2 hafta da rapor vs halletmeye çalışırım artık
-Eminee Alaska97 tabi öyle en saçması ben rapor göndermeden yeni öğretmen görevlendirmesi yapmışlar başlatmışlar bile yani ortada rapor yok dilekçe yok nasıl yapmışlar saçmalık
Cansu-can Peki ben başka bir şey sormak istiyorum. Şimdi ben de 32+0 da çalışabilir almıştım şimdi 36+0 dayim. 37 de çalışamaz raporu almama gerek var mı yeniden
Lalemm86 Cansu-can kaçıncı haftaya kadar aldıysanız o gün son tekrar bir rapora gerek yok doğumdan sonra birde hastanede bildirim yapılıyor diye biliyorum 4 ay ücretli iznin başlaması için