Yenianne7 Medineuyanik Hayırlıca gelsin inşallah ☺️ Biz de 23 Şubat’ta kavuşuyoruz oğluşla inşallah 🥹🩷
Ikimelekannesi_ Medineuyanik Aminn inşallah canimm benim Allah razı olsun 🫶🤲sağlıcakla dogsunlar inşallah 🤲
ilknur20- Bizim son 7 🧚♀️ Tabi hanımefendi 40. Haftayı devirmezse 🤣 hiç de gelesi yok gibi ya bakalım 🤣