Ikimelekannesi_ benimde ağrılarım ara ara oluyor ama hep yalancı sancı diyorlar bakalım ne olcak . Allah yardımcın olsun canım valla asker eşi olmak çok zor . Allah bebişini de eşini de sana bağışlasın, sağlıklı huzurlu bir yaşamınız olsun inşallah. Benim eşim de kurye oda doğum olucak diye gece gündüz çalışıyor izin kullanmadan valla içim gidiyor benimde Allah eşlerimizin de yardımcısı olsun onların da işi zor . Benimde ilk bebişim daha tam nasıl bir his bilmiyorum bence ama o kadar farklı duygular içindeyim ki sana anlatamam , inşallah kızıkama yetebilirim tek korkum o . Allah yavrularımızı bize bağışlasın inşallah 🙏🏻 sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻💜