Lavabotuvar Hamileliğimin son ayındayım dudaklarım kanıyor artık aşırı derecede kuru her gece vazelin sürüyorum sabaha yumuşuyor akşama kadar yine kupkuru su da içiyorum ne kullanabilirim dudaklarım için? Öneriniz var mı?
Adenala Lavabotuvar Dudak peelingi aldım ben bir de bepanthol dudak nemlendirici canım benimde öyle yarılıp kanıyor kabuklanıyor
Seyda_aa Lavabotuvar benimde oyle maalesef terramycim diye bi yara kremi var genelde onu suruyorum geceleri
Denizs16 Lavabotuvar aynı dert bende de var hamileliğimin başından beri ama şuan 38 haftadayım daha çoğaldı sürekli nemlendirmeme rağmen çok kuru. Bepanthol nemlendirici sürüyorum sürekli iyi geliyor ama hormonlardan sanırım tamamen geçmiyor. Bu arada teramicin merhemi doktorum bana kullanma demişti bilginiz olsun🌸
Nurhannn @Lavabotuvar aynı sorun bende de var pulpul gece gündüz susuz kalmıyorum hatta fazla bile içiyorum bende ama geçmiyor 🥺
Lavabotuvar Nurhannn gerçekten ya su içsem de geçmiyor asla şeker balla falan ovdum daha da beter oldu
Lavabotuvar Adenala geçirdi mi peki? Ben şeker ve balla ovaladım biraz daha beter oldu ilk bi güzel oldu gibi akşama daha fena oldu 🥺
Adenala Lavabotuvar O kabuklaşmayı götürdü canım soğuktan oluyor desem haftada 1 2 çıkıyorum dışarı hiç böyle olmazdı
Lavabotuvar Pinklove lipbalmlar asla işe yaramıyor vazelin de marka olarak vazelin içeriği temiz olanlardan ama o da pek fayda etmiyor acaba bebek yağı falan mı kullansam ?
Pinklove Lavabotuvar Canım Boro plus lip balmı mutlaka işe yarar. Geve uyurken sür ertesi gün tüm gün dudakların pamuk gibi oluyor. Dışarı çıkarken de mutlaka sür soğuk hava dudaklarını çatlatmasın. Bebek yağı sürme dudağına ağzna gider zararlı olur hamilesin hem
nurcan355 Lavabotuvar 30+3 teyim ayni durumdayim bugun kanamis esim dudaklarin kaniyor ne yaptin dudaklarina diyince sasirdim ki cok da su icip dudaklarimi nemlendiren bir insanim ama kupkuru kalip kaniyor artik neden boyle oluyor ki hamileligimin basindan beridir kuruyup duruyor ama bugun artik kendiliginden kanamayada baslamis
Lavabotuvar nurcan355 maalesef benim de öyle sanırım farkında olmadan kabuğu kaldırıyorum sürekli kanıyor napıcaz böyle bilmiyorum valla 🥺
Nurhannn @Lavabotuvar hindistan cevizi yagı biraz iyi geldi denemek istersen bi dene sakinleştiriyor biraz
Opheliaxxx Lavabotuvar aynı sorundan muzdaribim inanın konuşamıyorum gülümseyemiyorum bile çatlaklar o kadar derin ki yırtılıp kanıyo kupkuru dudaklarım krem sürüyorum ama bi saat düzeliyo sonra yine aynı çok acıyo canım
peksimetya Lavabotuvar göğüs yaraları için kullanılan kremler var lansinoh gibi bebek emse de zarar vermeyenlerden. Onu dudaklara sürmek çok iyi yapıyormuş diye duymuştum. Ben doğumuma 20 gün kaldı diye kullanıyorum göğüslerime. O arada dudaklarıma da sürüyorum çok az yedirerek. Yara kanama yoktu ama kabuk filan kalmadı . Denenebilir