_RainBow canım yazıcam demiştim doğumdan sonra😊 ben 2 gün önce kızıma kavuştum. Hastaneden çok memnun kaldım. Normal doğum istedim fakat açıklığım 3cm de kaldı ilerlemedi. Diler hoca suni sancı önerdi. Onu da istemediğimden sezeryana döndük. Spinal sezeryan oldum. Ameliyathanede ekip koordineli ilgili sıcak kanlılar.. doğum sonrası hizmetleri de gayet ilgili ilaçlar serumlar saatinde veriliyo. Odalar temiz her gün siliniyo yemekler saatinde geliyor.. sormak istediğin birşey varsa cevaplarım. Bu arada spinal oldum ama Allah ıma şükürler olsun belimde omzumda hiç ağrı olmadı. Bir de her sabah kahvaltıdan sonra nescafe içtim sade sütsüz. O da anesteziyi vücuttan atmada etkili oluyor.