Momofthemert merhaba bende 12 gun once dogum yaptim.baska bir postta daha yorum yapmistiniz dikkatimi cekti.benim de odama we benim disimda herkesin odasina girip tebrik etti canim başhekim kişisel bir durum olduğunu sanmıyorum 3 gün kaldım 2 defa geldi odama başhekim ilk günü hayirli olsun Allah anali babali büyütsün nasılsınız dedi yardimcisiyla beraber geldi.3.günü tekrar sabah geldi günaydın nasıl oldunuz iyimisiniz dedi bende bugün taburcuyuz hocam dedim hadi bakalım saglıklı sihhatli büyütün bebeğinizi dedi😊 cok iyi bir dr normaldede muayeneye gittigimde denk geliyorum kattaki herkesin yanina gidip tek tek günaydin nasilsiniz diyordu doktor kontrolümü beklerken😊