Dlar bunu bende yaşıyorum ve biraz ürkütücü. Hamileliğimin başından beri çok şükür hiç sorun yaşamadım,yani ne mide bulantısı ne bir şey. İlk gebeliğim diye hareketlerini de hissetmiyorum hatta bazen korkuyorum bir şey olursa nasıl anlayacağım diye,o kadar yok gibi. En son 16 haftalıktım kontrolde gayet normal geçti çok şükür ama özellikle bugün sanki böyle içim boşmuş gibi hissediyorum bence kuruntu yapıyorum gibi biraz da bilemedim,umarım iyidir annesinin minik canavarı bir de ilk başta biraz kabullenmekte zorlandım :) onun da vicdanen verdiği bir huzursuzluk var,sanırım o yüzden biraz fazla aceleci ve endişeliyim.