Clover Ben de aynıyım bir de ben hergun 4 lt yakın su iciyorum... onun cikisi da ona gore oluyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tutikcan Bebim de aynı hatta çokmsıkıştığımda bi ıslaklık hissediyorum çamaşırımda sanırm istemdışı çıkıyo idrar 😞